ثبت درخواست تعمیرات ثبت درخواست تعمیرات تماس : 02166487400

معرفی 10برنامه ادیت عکس ، نرم افزار ادیت عکس موبایل

برنامه ویرایش و ادیت عکس اندرویدی

برنامه ویرایش و ادیت عکس اندرویدی

با وارد شدن دوربین به تلفن های هوشمند، افراد در موقعیت های مختلف اقدام به گرفتن عکس می نمایند. پیشرفته شدن دوربین ها باعث شده تا امکان ویرایش آنها وجود داشته باشد. ادیت و ویرایش عکس ها شامل موارد مختلفی مانند تغییر رنگ، اعمال فیلترهای مختلف، تغییر دادن نور غیره است. رسانه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در افزایش محبوبیت و توسعه برنامه های ویرایش عکس ایفا کرده اند.

به عنوان مثال افراد برای به اشتراک گذاری عکس در پیام رسان اینستاگرام از برنامه های مختلف ادیت عکس استفاده می نمایند. برای گوشی های اندروید امروزه از کاربران عادی گرفته تا افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک، همه از برنامه های ویرایش عکس استفاده می کنند. برنامه های ویرایشگر عکس گزینه های زیادی را ارائه می دهند و برنامه های مختلف ویرایشگر عکس مطابق با نیازهای هر کاربر وجود دارد. در این جا ما به معرفی ده تا از برترین برنامه ویرایش و ادیت عکس اندرویدی خواهیم پرداخت.

تعمیرات موبایل

بیشتر بخوانید: بروز رسانی اندروید

برنامه ادیت عکس اندروید

ما در این بخش به معرفی برنامه ادیت عکس اندروید پرداخته ایم:

  1. برنامه ادیت عکس اندروید Snapseed

برنامه Snapseed یک برنامه حرفه ای ویرایش عکس مانند فتوشاپ است. قابلیت اصلی آن ویرایش عکس های RAW است. بهترین ویرایش عکس با استفاده از بیش از 30 ابزار و فیلتر برای انتخاب انجام می شود. بسیاری از ویژگی های دیگر مانند قلم مو جادویی، HDR، پرسپکتیو، تار شدن لنز (برای بوکه)، تقویت سایه ها، عکس های سیاه و سفید، برای ویرایش خوب عکس ها وجود دارد. یکی دیگر از فیلترهای آسان برای استفاده در برنامه ویرایش عکس رایگان، ذخیره و تنظیم یک عکس است. که کاربر می تواند در عکس های دیگر نیز استفاده کند. برنامه Snapseed پرکاربردترین برنامه ویرایشگر عکس است.

  1. برنامه ادیت عکس اندروید VSCO

برنامه VSCO یکی از برترین برنامه های ویرایش و ادیت عکس اندرویدی است که به کاربران امکان می دهد ظاهر کلاسیک عکس ایجاد کنند. با کمک ابزارهای ویرایش عکس مانند HSL، کنتراست، اشباع تصاویر الهام بخش و خلاقانه ایجاد کنند. در این برنامه ویرایش تصاویر، ویژگیهای ویرایش همچنین در ساخت فیلم، ایجاد GIF های کوتاه و ایجاد کلاژهای ویدیویی/ عکس از طریق یک ابزار منحصر به فرد به نام مونتاژ کمک می کند. این یکی از برجسته ترین برنامه های ویرایش عکس است که اجازه ذخیره کردن عکس به سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی یا انجمن آنلاین VSCO را می دهد. این برنامه دارای 10 مجموعه از پیش تنظیم فیلتر رایگان و مجموعه ای از ابزارهای ویرایش عکس است و نسخه پولی به مشترکان با طیف گسترده ای از 130 فیلتر اجازه می دهد.

کلاس تعمیر گوشی با مدرک بین المللی

  1. برنامه ویرایش عکس Adobe Photoshop Express

این برنامه نسخه سبک تری از نرم افزار اصلی ویرایش عکس است. طیف کاملی از ابزارها و فیلترها را برای تغییر عکس ها با استفاده از شیب رنگ و تصاویر، ایجاد کلاژهای تصویر، ایجاد الگوهای رفتاری ارائه می دهد. ویژگی ویرایش عکس های شما قادر است لکه ها و عیب های موجود در عکس را به راحتی از بین ببرید.

Adobe Photoshop Express دارای بسیاری از ابزارها و فیلترهای ویرایش پیشرفته است که در برنامه ویرایش عکس خود تعبیه شده است. Photoshop Express دارای ابزارهای کنترلی مانند برش، چرخش، تغییر رنگ، حذف قرمزی چشم، روشنایی و تعادل رنگ سفید است. Photoshop Express همچنین دارای فیلترهایی مانند Vibrant ، Superpunch و Glow است. به علاوه می توانید حاشیه و قاب را به عکس ها اضافه کنید.

Adobe Photoshop Express همچنین دارای بسته های اضافی مانند Adobe Looks Pack و Adobe Advanced Pack است.  یک ویژگی Photoshop Mix وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین عکس را در یک تصویر واحد ترکیب کنید. عکس های خام پشتیبانی می شوند تا بتوانید عکس ها را با فرمت خام وارد و ویرایش کنید. همچنین امکان ویرایش تصاویر با فرمت RAW یا TIFF وجود دارد و همچنین به کاربران اجازه می دهد آن را در سایت های شبکه اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر بارگذاری کنند.

  1. برنامه ویرایش عکس اندروید Prisma Editor

با استفاده از برنامه ادیت عکس Prisma Editor، عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید. برنامه ادیت عکس Prisma Editor با استفاده از فیلترهای هنری خود، کاربر می تواند عکس هایی مانند پیکاسو، مونک، سالوادور دالی را تهیه کند. با بیش از 300 سبک هنری در کتابخانه فیلتر خود، یکی برترین برنامه های ویرایش و ادیت عکس اندرویدی است.. این برنامه همچنین جایزه Google Editors Choice را دریافت کرده است و در حال حاضر بیش از 120 میلیون کاربر دارد.

  1. برنامه ویرایش عکس Adobe Lightroom

این بهترین برنامه برای عکاسان و طراحان حرفه ای است. این تنها برنامه است که امکان مشاهده، ویرایش و سازماندهی تعداد زیادی از تصاویر را دارد. دارای ویژگی های ویرایش بصری با برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند روتوش عکس های با وضوح کامل، تغییر بافت، فیلترهای عکس است و همچنین کاربران می توانند هر زمان که بخواهند تصاویر خود را روتوش یا ویرایش کنند به پیش تنظیمات Lightroom دسترسی داشته باشند. نسخه پریمیوم این برنامه دارای فیلترهایی مانند نوردهی، قلم موهای جادویی، تنظیمات انتخابی، ذخیره سازی ابر خلاق Adobe، ویرایش تصاویر RAW عکس های DSLR و موارد دیگر است.

  1. برنامه ویرایش عکس اندروید Pixlr

برنامه ادیت عکس Pixlr یکی از مشهورترین و برترین برنامه های ویرایش و ادیت عکس اندرویدی رایگان است که به کاربران امکان می دهد تغییراتی مانند نشت نور فیلم، دمای رنگ، اعوجاج لنز را به راحتی ایجاد کنند. کاربران می توانند از فیلترهای مختلف برای ایجاد عکس های جذاب استفاده کنند. برنامه Pixlr  یک نسخه کم حجم است که تجربه کاربر را ساده کرده و فیلترهای از پیش تعیین شده به راحتی در اختیار کاربر قرار می دهد. برنامه Pixlr می تواند یک فایل با فرمتPSD   را باز کرده و آن را به صورت PNG یا JPG ذخیره کند.

  1. اینستاگرام

این سرگرم کننده ترین برنامه ادیت عکس با ابزارهای ویرایش بصری و ساده است. اینستاگرام به کاربران امکان می دهد عکس های خود را به عنوان یک استوری، ویرایش و به اشتراک بگذارند یا مستقیماً به حساب فیس بوک مربوطه خود اضافه کنند. برنامه ویرایش یک بستر کامل برای اتصال به جامعه و به اشتراک گذاری عکس ها/فیلم ها به مدت 24 ساعت است. برنامه ویرایشگر عکس آنلاین نیز برای بازاریابی تاثیرگذار با ابزارهای منحصر به فرد مانند IGTV، تگ ها، فیلترهای GIF و سایر موارد سرگرم کننده استفاده می شود.

  1. نرم افزار ادیت عکس با گوشی PicsArt

این برنامه ویرایشگر تصویر دارای چند زبانه با بیش از 30 زبان است. دارای دوربین داخلی، کلاژ سا ، کتابخانه کلیپ آرت و موارد دیگر است. برخی از قابلیت های منحصر به فرد و قدرتمند برنامه شامل افزودن منحنی ها، افزودن متن، کشش، ابزارهای کلون می شود. کاربر می تواند هر عکسی را که استفاده از آن رایگان است مجدداً ترکیب کند و همچنین این ویژگی را برای ویرایش با سایر دوستان مشاهده کند. PicsArt Gold یک بسته اشتراک است که هزاران برچسب، کلاژ، ماسک و قاب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

  1. برنامه ادیت عکس FaceTune

FaceTune قطعاً یک برنامه ویرایش عکس ضروری است. FaceTune برای کمک به شما در بهبود عکس های سلفی و پرتره طراحی شده است. FaceTune می تواند لبخندها را پهن کرده و دندان ها را درخشان کند. همچنین می توان از آن برای از بین بردن جوش و لک و روشن شدن سیاهی زیر چشم استفاده کرد. علاوه بر این، می تواند جلوه های قرمز و سفید چشم را نیز از بین ببرد. جایگزینی موهای خاکستری با رنگ متفاوت و همچنین ویرایش حالت مو ها با FaceTune آسان است. و می توانید از FaceTune برای اصلاح خط فک، تغییر شکل بینی، افزودن رنگ به لب ها و اعمال سایه های رژگونه و سایه چشم استفاده کنید.

  1. نرم افزار ادیت عکس با گوشی Google Photos

Google Photos یک سرویس ذخیره نامحدود عکس و فیلم رایگان است که از Google+  خارج شده و از Picasa تکامل یافته است. Google Photos همچنین کاملاً با Google Drive ادغام شده است.

عکس هایی با حداکثر رزولوشن 16 مگاپیکسل و فیلم هایی با وضوح 1080p به صورت رایگان در Google Photos بارگذاری می شوند. با این حال ، عکس ها و فیلم های با کیفیت بالاتر از فضای ذخیره سازی Google Drive شما استفاده می کند.

پس از بارگذاری عکس ها، گوگل به کاربران اجازه می دهد تا افراد، مکان ها، تاریخ ها و موضوعات عکس های خود را جستجو کنند. به عنوان مثال ، می توانید ساحل را جستجو کنید و عکس های مربوط به به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد.

وقتی روی آیکون مداد ضربه می زنید، برنامه وارد حالت ویرایش می شود. از آنجا می توانید جلوnه های Light ، Color ، Pop و Vignette را تنظیم کنید. Google Photos همچنین دارای فیلترها، ابزار برش و چرخش است. یکی دیگر از ویژگی های مفید این است که Google Photos به شما امکان می دهد هنگام بارگذاری عکس ها در حالت پشت سر هم، هر عکس جداگانه را مرور کنید. اگر بعداً تصمیم گرفتید که از ویرایش ها خوشتان نمی آید، عکس ها می توانند به حالت اولیه بازگردانند.

برای انجام خدمات تعمیرات موبایل اعم از تعویض گلس موبایل و تعویض ال سی دی موبایل با مرکز تعمیرات موبایل در تماس باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.
👋 سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟