ثبت درخواست تعمیرات ثبت درخواست تعمیرات تماس : 02166487400

آموزش وصل کردن ایفون به تلویزیون با 6 روش

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

چگونه گوشی ایفون را به تلویزیون وصل کنیم ؟چگونه گوشی ایفون را به تلویزیون وصل کنیم ؟ در این مقاله از مرکز تعمیرات موبایل قصد داریم در مورد موضوع ” وصل کردن ایفون به تلویزیون ” صحبت کنیم. می دانید که مشاهده فیلم و سریال در مانیتورهایی با اندازه بزرگتر، لذت تماشای فیلم را برای افراد چند برابر می کند. به همین دلیل است که نمایش فیلم در پرده سینما به هیچ عنوان قابل مقایسه با مشاهده فیلم در صفحه تلویزیون نیست. امروزه تلفن های هوشمند به گونه ای طراحی می شوند که دارای صفحه نمایشی بزرگ تر نسبت به مدل های قدیمی هستند و شرکت های مختلف بر سر این موضوع با یکدیگر رقابت دارند.

اما هر چقدر هم که صفحه موبایل بزرگ باشد باز هم ممکن است برای تماشای فیلم و محتواهای ویدئویی لذت کافی را به بیننده انتقال ندهد. به همین جهت تمام تلفن های همراه به گونه ای ساخته شده اند که امکان اتصال آنها به تلویزیون وجود دارد. گوشی های آیفون نیز مانند سایر گوشی ها این قابلیت را دارند و روش های مختلفی برای اتصال این دستگاه ها به تلویزیون وجود دارد. در این مقاله به چگونگی اتصال گوشی آیفون به تلویزیون پرداخته شده است.

تعمیر گوشی آیفون : تعمیرات گوشی ایفون : تعمیر موبایل آیفون

اتصال آیفون به تلویزیون از طریق Apple AirPlay

یکی از ساده ترین راه ها  برای متصل کردن بی سیم آیفون به تلویزیون استفاده از ویژگی AirPlay اپل است. این ویژگی به صورت پیش فرض در سیستم عامل گوشی های آیفون وجود دارد. این ویژگی در واقع به کاربر  این امکان را می دهد که محتوا از آیفون به تلویزیون هوشمندی که با AirPlay 2 ، Apple TV سازگار است، منتقل شده و در آنجا نمایش داده شود.

برای استفاده از قابلیت AirPlay، در ابتدا باید مطمئن شد که تلویزیون هوشمند به همان شبکه Wi-Fi خانگی که  iPhone یا iPad متصل است، اتصال دارد. برای اتصال آیفون به تلویزیون از طریق این روش باید در ابتدا با کشیدن انگشت از بالا به سمت راست صفحه گوشی خود، قسمت مرکز کنترل دستگاه خود را باز کنید.

سپس  AirPlay Mirroring را انتخاب کرده و تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این حالت هر چیزی که بر روی صفحه نمایش آیفون شما باشد، بر روی صفحه تلویزیون نیز نمایش داده می شود.

همچنین این امکان وجود دارد که با انتخاب نماد اشتراک گذاری در داخل برنامه Photos، تصاویر و فیلم های جداگانه ای را به تلویزیون ارسال نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل در تهران، خدمات تعمیرات گوشی از قبیل تعمیر گوشی سامسونگ  ، ال جی ، سونی ، بلک بری ، تعمیر گوشی آیفون (با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات) ، تعمیر گوشی شیائومی ردمی نوت ، پوکو و دیگر مدل ها و همچنین تعمیر گوشی هواوی را با کیفیتی بی نظیر انجام می دهد. برای ثبت سفارش بر روی لینک ها کلیک کنید یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل تماس بگیرید.

اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل

استفاده از کابل نیز یک روش ساده برای اتصال آیفون به تلویزیون است که به راحتی قابل انجام است. برای استفاده از این روش باید یک آداپتور VGA و یا آداپتور AV دیجیتال وجود داشته باشد. برای این کار باید یک کابل HDMI یا VGA وجود داشته باشد که بتواند از آداپتور به پلاگین سازگار در پشت تلویزیون متصل شود. یک طرف کابل AV دارای مادگی HDMI است و در نتیجه برای ایین کار به یک کابل HDMI نیز نیاز خواهد بود. این کابل از خروجی تلویزیون به مادگی کابل AV وصل می شود.

کابل های AV دیجیتال دارای دو نوع مختلف هستند که نیاز است بسته به نوع آیفون هر یک از آنها را خریداری کرد. با توجه به سادگی استفاده از این کابل ها، روش اتصال آیفون به تلویزیون توسط کابل توسط بسیاری از کاربران انجام می گیرد. یک سر کابل باید به آیفون شما وصل شده و سر دیگر آن به برای اتصال کابل HDMI است. برای این که باتری آیفون در حین کار به اتمام نرسد باید شارژ آیفون به کابل AV متصل گردد. به این ترتیب با تهیه یک کابل ساده می توان تمام برنامه هایی که از طریق آیفون می توان مشاهده کرد را در تلویزیون نیز دید.

اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل

اتصال آیفون به تلویزیون از طریق نرم افزارهای بر پایه DLNA

DLNA به سیستم استریم گفته می شود که محصولات مختلف آن را ساپورت می نمایند. تلویزیون هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، امکان استفاده از اپلیکیشن های بر پایه DLNA را نیز خواهند داشت. فیلم ها و فایل های موسیقی که محافظت نشده اند و یا در واقع تمام چیزهایی که توسط DRM محافظت نمی شوند، با استفاده DLNA قابلیت پخش شدن در آیفون را خواهند داشت.

البته این نکته را باید در نظر داشت که در صورتی که فایلی را از iTunes store دریافت کرده باشید، امکان پخش آن را از آیفون به تلویزیون نخواهید داشت چرا این که این فایل ها از مدیریت محتوای دیجیتال اپل پیروی نمی کنند. با استفاده از این اپلیکیشن ها علاوه بر اتصال گوشی آیفون به تلویزیون، می توان آیفون خود را به کامپیوتر نیر وصل کرد.

نرم افزار MCPlayer HD یکی از اپلیکیشن هایی است که می توان با استفاده از آن به محتواهای موجود در آیفون را در تلویزیون پخش کرد. Sunshine هم از دیگر اپلیکیشن هایی است که امکان اتصال آیفون به تلویزیون از طریق آن وجود خواهد داشت.

آموزش تعمیرات موبایل

انتقال تصویر ایفون به تلویزیون با استفاده اپل تی وی

چگونه ایفون را به تلویزیون وصل کنیم ؟اپل تی وی یک دستگاه است که توسط شرکت اپل طراحی شده است. شاید برخی افراد تصور کنند که اپل تی وی یک تلویزیون با برند اپل است، اما این تصوری اشتباه بوده و در واقع apple TV یک گجت جعبه مانند است که امکان اتصال گوشی آیفون به تلویزیون را به راحتی فراهم می نماید.

استفاده از اپل تی وی نیازی به هیچ گونه کابل و وسایل جانبی دیگری ندارد و برای اتصال آیفون به تلویزیون نیاز است تا هر دو دستگاه به یک شبکه اینترنت خانگی متصل شوند. پس از روشن کردن اینترنت هر دو دستگاه، با بالا کشیدن صفحه آیفون قسمت مرکز کنترل باز می شود. پس از آن گزینه ای به نام AirPlay Mirroring باید انتخاب شده و در ادامه بر روی گزینه Apple TV کلیک گردد.

پس از انجام این کارها، اتصال بین آیفون و تلویزیون برقرار شده و تصویری که بر روی آیفون وجود دارد بر روی تلویزیون نیز به نشان داده می شود. توصیه می شود از شبکه های اینترنتی که زیاد شلوغ نیستند برای اتصال آیفون به تلویزیون استفاده نمایید.

وصل کردن آیفون به تلویزیون از طریق اپلیکیشن های مختلف

یکی از اپلیکیشن های پر کاربردی که می توان از آن برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون و انتقال تصاویر موجود در آیفون به یک نمایشگر بزرگ تر مانند تلویزیون و کامپیوتر استفاده کرد برنامه Reflector است. با استفاده از این اپلیکیشن نیازی به هیچ گونه کابل و وسیله جانبی دیگری نبوده و اتصال به صورت بی سیم انجام می گیرد. اما امکان اتصال از طریق یو اس بی نیز وجود خواهد داشت. البته این اپلیکیشن پولی بوده و برای استفاده از آن باید پس از یک هفته مبلغی را پرداخت نمود. بهتر است دانلود این نرم افزار از طریق سایت سازنده آن انجام گیرد تا از اعتبار کافی برخوردار باشد.

اتصال آیفون به تلویزیون از طریق اپلیکیشن های مختلف

وصل شدن ایفون به تلویزیون از طریق گجت های مختلف

گجت های مختلف و متنوعی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان محتواهای آیفون را در تلویزیون به نمایش درآورد. گجت Android TV Stick یکی از این دستگاه هاست. این گجت باید به تلویزیون وصل شده و پس از آن نرم افزارهای kodi Media Server یا XBMC را در تلویزیون نصب نمود. دانگ کروم کست و کروم کست اولترا گوگل از دیگر مواردی هستند که با استفاده از آنها به راحتی اتصال آیفون و تلویزیون را برقرار کرد. سایر گجت ها ممکن است دارای باگ های زیادی بوده و برای کاربران رضایت بخش نباشند.


از دیگر خدمات برجسته در مرکز تعمیرات موبایل می توانیم به این موارد اشاره کنیم : تعویض ال سی دی گوشی موبایل در صورتی که صفحه نمایش دچار آسیب جدی شده باشد و قابل تعمیر نباشد و همچنین تعمیر گوشی آب خورده که در اثر نفوذ کردن آب به درون آن دچار مشکلات عدیده ای شده است و همچنین تعمیرات هارد گوشی تلفن همراه ،تعویض گلس گوشی ، تعویض باتری گوشی  و تعمیر دوربین موبایل .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.
👋 سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟