ثبت درخواست تعمیرات ثبت درخواست تعمیرات تماس : 02166487400

بهترین گوشی های موبایل بازار ایران (1400)

بهترین گوشی های موبایل بازار ایران (آبان 1400)

افراد مختلف بسته به نیازهای خود، اقدام به خرید تلفن های همراه با ویژگی ها و امکانات متفاوتی می نمایند. البته ممکن است برای برخی افراد این گونه به نظر برسد که تمام گوشی ها یک کار را انجام می دهند و همگی دارای دوربین، حافظه، قابلیت اتصال به اینترنت و غیره هستند، اما در واقع این گونه نیست و کیفیت ساخت و طراحی، کیفیت دوربین، فضای ذخیره سازی، نوع نرم افزار مورد استفاده، سرعت، جنس بدنه، ظرفیت باتری، زمان شارژ شدن و غیره در گوشی های مختلف متفاوت است و قیمت گوشی های هوشمند را در بازار ایران می توان از 2 میلیون تومان تا 40 الی 50 تومان هم طبقه بندی کرد.

ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین و پرطرفدارترین گوشی های بازار را در تمام رنج های قیمتی معرفی کنیم. با ما باشید تا با بهترین های این ماه تلفن های هوشمند آشنا گردید.

تعمیرات موبایل

معرفی تلفن های همراه اقتصادی

در صورتی که جزء دسته افرادی هستید که نمی خواهید هزینه زیادی را بابت خرید گوشی صرف نمایید، گزینه های زیادی پیش رو خواهید داشت. شرکت های مختلف مانند سامسونگ و شیائومی، مدل های اقتصادی مختلفی را به بازار عرضه کرده اند که می توانید با بررسی امکاناتی که دارند به انتخاب هر یک بپردازید. در ابتدا به معرفی بهترین گوشی های اقتصادی پرداخته و در ادامه گوشی های میان رده و پرچمدار را نیز معرفی خواهیم کرد.

  1. گوشی نوکیا C10

گوشی نوکیا C10  را می توان یک گوشی مناسب برای افرادی که می خواهند تلفن هوشمند داشته باشند اما هزینه زیادی بابت آن نکنند دانست. با استفاده از این گوشی می توان به اینترنت متصل شد، چندین اپلیکیشن شبکه های اجتماعی را نصب کرد و همچنین با نصب اپلیکیشن بانکی امور روزانه خود را انجام داد.

در این دستگاه از نسخه GO اندروید ۱۱ استفاده شده است و قابلیت های مناسبی را به کاربر ارائه می دهد که کار او را راه می اندازد. اندازه صفحه نمایش نوکیا C10 نسبتا بزرگ بوده و از نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار است. دوربین این دستگاه نیز قادر به گرفتن عکس هایی با کیفیت نه چندان مناسب است. دو دوربین بر روی این گوشی قرار دارد که هر دو 5 مگاپیکسلی هستند.

فضای ذخیره سازی برای این گوشی اقتصادی 32 گیگابایت بوده و تعداد عکس ها فیلم های زیادی را نمی توان در آن نگهداری کرد. اما با وجود پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی می توان فایل های بیشتری را در گوشی حفظ کرد. مشخص است که باتری این گوشی نسبت به گوشی های میان رده و پرچمدار بسیار ضعیف تر است اما نسبت به قیمتی که دارد کاملا مناسب بوده و دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر است.

قیمتی که برای گوشی نوکیا C10 در بازار وجود دارد حدود 2 میلیون تومان برای حافظه 32 گیگابایت آن است. البته می توان با قیمتی کمتر همین گوشی را با حافظه 16 گیگابایت خریداری کرد.

آموزش تعمیرات موبایل

  1. Redme 9A شیائومی

شیائومی در سال های اخیر توانسته است گوشی هایی با قابلیت های بالا، اما با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. این برند گوشی های مختلفی را هم با قیمت های اقتصادی، هم میان رده و هم لاکچری ارائه داده است. یکی از گوشی های اقتصادی این شرکت ردمی 9 A است که قیمت حدودی 3 میلیون تومان دارد. امکاناتی که این دستگاه ارائه می دهد نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید آن را بسیار افزایش داده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی و دارای کیفیت HD است. حافظه ذخیره سازی این گوشی 32 گیگابایت است و می توان این حافظه را با اتصال کارت حافظه جانبی افزایش داد. باتری این گوشی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که در میان گوشی های اقتصادی یک استثنا محسوب می شود. باتری ردمی 9 A شیائومی 5000 میلی آمپری است و برای افرادی که باتری برایشان اهمیت دارد گزینه مناسبی محسوب می شود. این گوشی دو سیم کارته بوده و دارای وزن 196 گرم است.

رابط کاربری این دستگاه MIUI 12 بر پایه اندروید 10 است و از تراشه مدیاتک هلیو G25 12 نانومتری در آن استفاده شده است که می تواند سرعت مناسبی را به دستگاه بدهد.

دوربین اصلی به کار رفته در این دستگاه 13 مگاپیکسل بوده و دارای فلش LED، پانوراما و قابلیت HDR است. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است.

به طور کلی ردمی 9 A شیائومی را می توان یکی از بهترین گوشی های اقتصادی در گستره قیمتی 3 میلیون تومان دانست.

  1. Redme 9 شیائومی

شیائومی در گستره قیمتی 3 تا 10 میلیون تومان گوشی های بسیار مناسبی را وارد بازار کرده است. ردمی 9 شیائومی یک رتبه بالاتر از ردمی 9 A قرار دارد و قیمت آن هم اندکی بیشتر است. این گوشی در گستره قیمتی حدود 4 میلیون تومان قرار داشته و در سال 2020 عرضه شده است. نوع نمایشگر در این دستگاه از نوع         IPS لمسی خازنی بوده و اندازه آن 6.53 اینچ است. تراکم پیکسلی در ال اسی دی این دستگاه 395 پیکسل بر اینچ و روشنایی آن 400 نیت است. بدنه به کار رفته در ردمی 9 شیائومی در جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 3) و در قسمت پشت پلاستیکی است.

سیستم عامل این دستگاه در زمان عرضه MIUI 11 و اندروید 10 بوده است. تراشه آن نیز     Mediatek Helio G80 12 نانومتری بوده و از پردازنده مرکزی 8 هسته ای استفاده می کند. دوربین های این گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی شامل یک دوربین 13 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی، یک دوربین  5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است.

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت در این دستگاه به کار رفته است. حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و در سه رنگ خاکستری، بنفش و سبز وجود دارد.

  1. Redmi Note 9T شیائومی

اگر قصد هزینه کردن تا سقف 5 میلیون تومان را برای خرید گوشی دارید، باز هم شیائومی به کمکتان می آید و یک گوشی با ارزش خرید بالا را در اختیارتان قرار می دهد. ردمی نوت 9T از دیگر مدل هایی است که برای گوشی های اقتصادی، توسط شیائومی در ژانویه 2021 عرضه شده است.

این دستگاه نیز از ال سی دی IPS استفاده کرده و اندازه آن 6.53 اینچ است. به عنوان محافظ ال سی دی دی از کورنینگ گوریلا گلس 5 استفاده شده است. سیستم عامل این دستگاه در زمان عرضه  MIUI 12 بر پایه اندروید 10 است.

حافظه داخلی در رمی نوت 9T 64 گیگابایت با 4GB رم است. علاوه بر آن حافظه 128 GB این گوشی هوشمند نیز در بازار وجود است.

یک دوربین 48 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتیی دستگاه قرار داشته و دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل است.    باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان یک ویژگی مثبت در این گوشی به چشم می خورد. پشتیبانی از اینترنت 5G نیز از دیگر قابلیت هایی است که این دستگاه در اختیار کاربران خود قرار داده است.

معرفی گوشی های میان رده موجود در بازار ایران

در اینجا به معرفی تلفن های هوشمندی می پردازیم که قیمت آنها بالاتر از 5 میلیون تومان بوده و به عنوان گوشی های میان رده در بازار طبقه بندی می شوند.

  1. بهترین گوشی های موبایل بازار ایرانPoco X3 Pro شیائومی

پوکو X3 پرو در سال گذشته از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های میان رده بازار بود که امکانات منحصر به فرد آن در کنار قیمت مناسب، دلیلی برای این محبوبیت بود. پوکو در گذشته زیر شاخه ای از شیائومی بود اما اکنون به عنوان یک شرکت مستقل چینی در حال فعالیت است و گوشی های بسیار خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.67 اینچی است و از رزولوشن 1080*2400 بهره مند است. وجود محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 استحکام بالایی را به نمایشگر این دستگاه داده است. رفرش ریت 120 هرتز و روشنایی 450 نیت می تواند تجربه کار کردن با گوشی و مشاهده تصاویر لذت بخشی را به کاربر ببخشد. سیستم عامل آن در زمان عرضه MIUI 12 و از اندروید 11 استفاده می کند. حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت با رم 6 و 8، افراد را برای خرید این دستگاه تشویق می کند.

این دستگاه از دوربین قدرتمندی نیز برخوردار است و دارای چهار دوربین 48، 8 و دو دوربین 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 20 مگاپیکلسی این دستگاه نیز قادر به گرفتن عکس های با کیفیتی است. باتری 5160 میلی آمپری این گوشی یکی از منحصر به فردترین ویژگی هایی است که ارائه داده است و شارژر 33 واتی آن باتری گوشی را در 59 دقیقه به صد در صد می رساند.

با توجه به بررسی های انجام شده، ارزش خرید این دستگاه بسیار زیاد است و می توان با صرف هزینه 6 میلیون تومانی گوشی با کیفیتی را خریداری کرد.

  1. Redmi Note 10s شیائومی

در گستره قیمتی 6 میلیون تومان گوشی دیگری از شیائومی وجود دارد که مانند پوکو از امکانات جذابی برهخوردار است. پوکو X3 در بسیاری از موارد نسبت به ردمی نوت 10s برتری دارد اما این دستگاه در مواردی مانند دوربین و نمایشگر از پوکو پیشی گرفته است. بنابراین در صورتی که بین انتخاب این دو گزینه مردد هستید بهتر است نیازهای خود را در نظر بگیرید.

نمایشگر این دستگاه 6.43 اینچ و دارای رزولوشن 2400*1080 است. وزن ردمی نوت 10s نسبت به

وکو X3 پرو سبک تر بوده و این یک ویژگی مثبت برای آن به شمار می رود.

در قسمت پشت دستگاه 4 دوربین قرار گرفته است که یکی از آنها 48 مگاپیکسل و دیگری 8 مگاپیکسل است. دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز برای تشخیص عمق و لنز ماکرو در لیست دوربین های این گوشی قرار دارند. دوربین سلفی این دستگاه نیز 13 مگاپیکسل است. نرخ تازه سازی یا رفرش ریت در این دستگاه از شیائومی، 60 هرتز است و نسبت به رفرش ریت پوکو که 120 هرتز است کیفیت کمتری خواهد داشت.

  1. MI 11 light شیائومی

با صرف هزینه ای 7 میلیون تومانی می توان گوشی مناسبی را از شیائومی خریداری کرد. می 11 لایت دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی است و از نرخ تازه سازی 90 هرتز برخوردار است. وزن آن 157 گرم و دارای سیستم عامل MIUI 12 و اندروید 11 در زمان عرضه است. حافظه 64، 128 و 256 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت برای این گوشی در بازار موجود است که البته قیمت برای هر یک متفاوت است.

دوربین های 64، 8 و 5 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی قرار داشته و دوربین 16 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی عمل می کند. ظرفیت باتری این دستگاه 4250 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ ر سریع 33 واتی برخوردار است.

  1. پوکو F3 شیائومی

همانطور که مشاهده می کنید تنوع گوشی های هوشمند شیائومی اقتصادی و میان رده بسیار زیاد است و تعداد زیادی از آنها را می توان نام برد که ارزش خرید بسیار بالایی دارند. برای خرید پوکو F3 که این روزها بسیار بر سر زبان هاست نیاز به هزینه ای حدود 8 میلیون تومان است. چیپست مورد استفاده در این دستگاه از نوع اسنپدراگون 870 است که از آن در گوشی های بالارده و پرچمدار استفاده می شود. با وجود این پردازنده و تراشه امکان انجام بازی های سنگین با نرخ فریم پایدار وجود داشته و به دلیل نرخ تازه سازی 120 هرتزی که دارد تجربه بسیاری خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد.

نمایشگر این دستگاه نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نسبت به رقبای خود در سایر برندها، ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار قرار می دهد. بدنه جلو و پشت این گوشی از شیشه و گوریلا گلس 5 استفاده شده است و از ساختار بسیار مستحکمی برخوردار است. حافظه های 128 و 256 برای این دستگاه موجود بوده و دوربین ها نیز در بالاتری ن کیفیت طراحی شده اند. دوربین های 48، 8 و 5 مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل در جلوی گوشی پوکو اف تری قرار گرفته است.

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت به همراه شارژر سریع 33 واتی از مزایای این دستگاه است.

پوکو اف تری شیائومی

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پوکو اف تری شیائومی

  1. سامسونگ گلکسی A52s 5G

با صرف هزینه ای 10 میلیون تومانی می توانید گوشی مناسبی از برند سامسونگ تهیه کنید. A52s ا طرفداران زیادی از هنگام عرضه به بازار برخوردار گشته و با فروش بالایی مواجه شده است. این دستگاه در سپتامبر 2021 عرضه شد و سیستم عامل آن در زمان عرضه One UI 3.1 و اندروید 11 بود. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 778 5G است و بدنه آن به صورت ضد آب طراحی شده است.

دوربین های با کیفیت این دستگاه تجربه عکاسی مناسبی را فراهم کرده و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن مدت زمان زیادی را قادر به نگه داشتن شارژ خواهد بود.

بررسی گلکسی A52s 5G سامسونگ

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی A52s 5G سامسونگ

  1. سامسونگ گلکسی5G S20 FE

 آخرین عضو از خانواده S20 سامسونگ که در سپتامبر 2020 عرصه شد گلکسی S20 FE 5G است. ازین دستگاه از لحاظ طراحی بسیار خوش فرم است اما حاشیه های ضخیم آن کمی در ذوق می زند. پنل پشتی این دستگاه پلاستیکی است و فریم ان از آلومینیوم ساخته شده است. صفحه نمایشSuper AMOLED این دستگاه باعث کیفیت بالای نمایشگر شده و اندازه 6.5 اینچی این نمایشگر به کیفیت ان افزوده است.

در این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده شده که این موضوع باعث خنک تر شدن سیستم نسبت به مدل 4G آن شده است.

این مدل از گلکسی سامسونگ را می توان با قیمت حدودی 14 میلیون تومان در بازار ایران خریداری کرد.

  1. شیائومی می 11i

شیائومی در گوشی های رده بالاتر نیز به خوبی عمل کرده است و می 11i را با قیمت نزدیک به 15 میلیون تومان روانه بازار کرده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده کرده و از قدرتمندین تراشه ها در انواع مدل های گوشی محسوب می شود. اندازه نمایشگر این دستگاه 6.67 اینچ است و کیفیت +HDR10 را دارد. رفرش ریت آن 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت است.

دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی متری به همراه دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی کیفیت عکاسی و فیلمبرداری فوق العاده ای را به دستگاه داده اند. امکان فیلمبرداری با استفاده از دوربین ایین دستگاه با کیفیت 8k وجود دارد.

معرفی بهترین پرچمداران تلفن های هوشمند در بازار ایران

  1. گلکسی S21 پلاس سامسونگ

مدل های S21  در سه نوع معمولی، پلاس و اولترا عرضه شده است و به عنوان پرچمداران سامسونگ با فروش خوبی مواجه بوده اند. قیمت  نوع پلاس این گوشی حدود 22 میلیون تومان است. در رابطه با با نمایشگر، باتری، نرم افزار، بدنه و ویژگی های مخالف این دستگاه نمی توان کمبودی را مشاهده کرد. بدنه این گوشی شیشه ای گوریلا گلس 5 بوده و از فریم آلومینیومی برخوردار است. نوع نمایشگر این دستگاه نیز Dynamic AMOLED 2X است و نرخ تازه سازی 120 هرتز را در اختیار قرار می دهد.

S21 پلاس را می توان یکی از بهترین گوشی های موبایل بازار ایران معرفی کرد که رضایت کاربران را در زمینه های مختلف جلب می نماید.

  1. گلکسی S21 اولترا سامسونگ

اگر می توانید هزینه ای حدود 28 میلیون تومان برای خرید گوشی بکنید، پیشنهاد ما به شما S21 اولترا است. البته این در صورتی است که مشکلی با برند سامسونگ نداشته و تمایلی به خرید آیفون هم نداشته باشید. بهترین پرچمدار سامسونگ در حال حاضر S21  اولترا است که از هر نظر در بالاترین کیفیت ممکن قرار داشته و بهترین گوشی در بازار ایران محسوب می گردد.

گلکسی S21 سامسونگبیشتر بخوانید: گلکسی S21 سامسونگ را بهتر بشناسیم!

  1. آیفون 13

اگر آیفون باز هستید و بودجه ای حدود 30 میلیون برای خرید گوشی در نظر گرفته اید، آیفون 13 در حال حاضر بهترین گزینه برای شماست. آیفون 13 مینی و پرو نیز در بازار وجود دارند که از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. وجود پردازنده A15 بایونیک سرعت بسیار بالایی را به گوشی می دهد. صفحه نمایش 6.1 اینچی نیز می تواند برای کاربران آیفون راضی کننده باشد. تعداد دوربین های آیفون 13 یکی کمتر از آیفون 13 پرو است و در ساخت بدنه گوشی هم از قابلیت ضد آب IP68 استفاده شده است. نمایشگرر آیفون 13 از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی نمی کند.

  1. آیفون 13 پرو

در نهایت بهترین و منحصر به فردترین گوشی حال حاضر بازار ایران و جهان آیفون 13 پرو است که قیمت آن بالای 40 میلیون تومان است و در حافظه های بالاتر این قیمت بیشتر می شود. رفرش ریت 120 هرتز تطبیق پذیر در این گوشی استفاده شده است و کیفیت نمایشگر و دوربین آن حرفی برای گفتن ندارند. نمایشگر آیفون 13 پرو 6.1 اینچ و دارای پوشش ضد خش سرامیکی و پوشش اولفوبیک است. تراشه   اپل A15 Bionic در این دستگاه استفاده شده و پردازنده مرکزی آن 6 هسته ای است. حافظه های 128، 256، 512 و 1 ترا برای آیفون 13 پرو وجود دارد.

در صورتی که از نظر هزینه مشکلی ندارید و به دنبال بهترین گوشی در بازار هستید آیفون 13 پرو پیشنهاد ماست.

مشخصات آیفون 13 اپل

مشخصات آیفون 13 اپل

بیشتر بخوانید: مشخصات آیفون 13 اپل ، مدل ها و ویژگی ها

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.
👋 سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟